پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250834
برگزاري مسابقات پرورش اندام قهرماني استان چهارمحال و بختياري، منوط به رنگ‌بندي کرونا
تاریخ انتشار : 1400/04/22 17:43:47
نمایش : 1160
رئيس هيات بدن‌سازي و پرورش اندام استان چهارمحال و بختياري گفت: مجوز برگزاري مسابقات پرورش اندام قهرماني استان در تاريخ 25 تيرماه در مرکز استان اخذ شده اما برگزاري اين مسابقات منوط به وضعيت کرونا در استان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسدالله عزيزيان رئيس هيات بدن‌سازي و پرورش اندام استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: با رايزني‌هاي صورت گرفته با مرکز بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا استان، مجوز برگزاري مسابقات پرورش اندام قهرماني استان در تاريخ 25 تيرماه در مرکز استان اخذ شده است.

وي افزود: برگزاري مسابقات پرورش اندام قهرماني منوط به وضعيت رنگ‌بندي بيماري کرونا به‌ويژه در شهرستان شهرکرد دارد و در صورت مساعد بودن وضعيت اين بيماري با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي برگزاري اين مسابقات بلامانع خواهد بود.

رئيس هيات بدن‌سازي و پرورش اندام استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: رعايت کليه پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي به‌صورت هوشمند، انجام رپيد تست از کليه ورزشکاران و عوامل اجرايي، غربالگري و کنترل تب و علائم بيماري کرونا در حين ورود به مسابقات و... از شرايط برگزاري اين مسابقات اعلام شده است.

عزيزيان خاطرنشان کرد: در صورت تغيير رنگ‌بندي بيماري کرونا و قرمز شدن شهرستان شهرکرد برگزاري مسابقات لغو و به زمان ديگري موکول خواهد شد.

انتهاي پيام/1031 ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html